SOS NEMO

Inteligentní komunikace pro nemocnice

SOS Nemo je softwarový mozek inteligentní nemocnice, který sbírá data z různých zdrojů, zařízení a technologií. Tato data umí vyhodnotit a jednoduše prezentovat. Pomocí nastavitelných postupů a scénářů dokáže na zaznamenané stavy a události automaticky reagovat. Je to efektivní nástroj, jak rychle varovat nebo svolat zdravotnický personál.

SOS Nemo je softwarový mozek inteligentní nemocnice, který sbírá data z různých zdrojů, zařízení a technologií. Tato data umí vyhodnotit a jednoduše prezentovat. Pomocí nastavitelných postupů a scénářů dokáže na zaznamenané stavy a události automaticky reagovat. Je to efektivní nástroj, jak rychle varovat nebo svolat zdravotnický personál.

IkonaMANAGEMENT NEMOCNIC

• on-line informace o chodu nemocnic
• podpora pro rychlé rozhodování
• propojení a sjednocení technologií
• vizualizace dat, statistiky, reporty
• výstupy pro plánování a rozvoj

IkonaZDRAVOTNICKÝ PERSONÁL

• předávání a sdílení informací
• různé způsoby komunikace
• vedení agend v elektronické podobě
• zjednodušení oběhu dokumentů
• aktivace havarijních plánů a traumaplánů

IkonaSERVISNÍ ORGANIZACE

• on-line monitoring zařízení a technologií
• ochrana kritické infrastruktury
• přístup k systému z jednoho místa
• systémové notifikace a alarmy

IkonaPACIENTI A VEŘEJNOST

• dostupnost potřebných informací
• včasná informovanost
• přehled o situaci v areálech a budovách
• zvýšení bezpečnosti

Systém zabezpečuje on-line dostupnost informací na jednom místě a maximálně zjednodušuje komunikaci uvnitř i vně nemocnice. Managementu nemocnice poskytuje výstupy pro rozhodování a zdravotnickému personálu usnadňuje pravidelné zpracování některých agend.

SOS Nemo představuje nástroj pro rychlé předávání informací v rámci nemocnic, komunikaci servisních a bezpečnostních služeb, dispečinku zdravotní dopravní služby aj. Vše je dostupné v on-line režimu 24/7.

Platíte pouze za moduly, které vyžadujete.

Domluvit online ukázku systému

Agendy systému SOS Nemo

Agenda mimořádných událostí

✓ mimořádné (krizové) události
✓ nežádoucí události
✓ pracovní úrazy
✓ události dopravního dispečinku
✓ vyhlašování havarijních a traumaplánů
✓ plánování událostí (např. plánované odstávky dodávek energií)
✓ vytváření přehledů, statistik a grafů
✓ minimalizace oběhu dokumentů v papírové formě

Agenda interních auditů

✓ plánování a provádění interních auditů
✓ příprava otázek pro interní audity
✓ příprava dotazníků (kontrolních listů) interních auditů
✓ evidence neshod a nápravných opatření
✓ upozorňování na termíny
✓ vytváření přehledů, statistik a grafů
✓ provádění základních analýz

Agenda stížností a spokojenosti

✓ přijetí stížnosti (v papírové či elektronické formě)
✓ zadání dotazníků s hodnocením spokojenosti
✓ sdílení stížností mezi managementem a mezi odděleními
✓ přidávání příloh (dokumentů, fotografií, apod.)
✓ hlídání a automatické upomínání na vypršení lhůt
✓ zpracování odpovědí na stížnosti do připravených šablon
✓ vyhlašování, sledování plnění a vyhodnocování nápravných opatření
✓ vytváření souhrnných přehledů, statistik a grafů
✓ provádění základních analýz

Agenda kontrol a revizí

✓ plánování provádění kontrol a revizí
✓ automatické upozorňování na termíny
✓ rozčlenění podle individuálních kategorií
✓ uchovávání záznamů o provedených kontrolách
✓ přidávání příloh (dokumentů, fotografií, apod.)
✓ možnost přímo kontaktovat externí dodavatele a firmy

Agenda GDPR

✓ kategorizace osobních údajů a subjektů osobních údajů
✓ evidence správců a zpracovatelů dat
✓ evidence zákonů, norem a směrnic
✓ evidence procesů, operací a dokumentů
✓ identifikace, analýza a vyhodnocování rizik souvisejících se zpracováním osobních údajů
✓ vyhlašování a řešení bezpečnostních incidentů souvisejících se zpracováním osobních údajů
✓ šablony pro možnost informování subjektů osobních údajů či dozorového úřadu
✓ vyhlašování, sledování plnění a vyhodnocování nápravných opatření
✓ vytváření souhrnných přehledů, statistik a grafů

Vyrozumívání formou SMS zpráv a audiohovorů

V základu umožňuje systém SOS Nemo informování osob prostřednictvím e-mailů, příp. pak tzv. notifikacemi do aplikace pro mobilní telefony a tablety. Aby bylo možné provádět i vyrozumívání formou SMS zpráv, je nutné systém doplnit o hardwarový GSM Modul a / nebo aplikační SMS bránu, což je nejčastěji internetová služba umožňující okamžité předání SMS zpráv k odeslání ze software SOS Nemo přímo mobilním operátorům. SMS zprávy pak mohou být odesílány přes obě tyto technologie (v různých kombinacích).

Mobilní aplikace SOS Nemo

Aplikace pro tzv. chytré mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android (10 a vyšší) a iOS (17 a vyšší) rozšiřuje možnosti práce se systémem SOS Nemo. Není koncipována tak, aby umožňovala uživateli provádět veškeré činnosti, které jsou v systému možné (mj. např. i z důvodu možného úniku osobních údajů a dalších citlivých dat). Naopak, aplikace se soustřeďuje na zpřístupnění funkcí a informací souvisejících s daným uživatelem, který se prostřednictvím ní do systému přihlašuje. Nabízí také žádanou funkci SOS tlačítka pro rychlé vyhlášení události.

Jednou z hlavních funkcí aplikace je přijímání notifikací ze systému. Ty slouží k upozorňování daného uživatele na různé události, důležité činnosti či termíny. Mezi další funkce patří např. možnost zadávat (vyhlašovat) všechny typy událostí, zobrazovat přehled vyhlášených událostí, nebo sledovat přidělené úkoly a reagovat na ně.
  • Přijímání notifikací ze systému
  • Vyhlašování (zadávání) všech typů událostí
  • Přehled vyhlášených (zaznamenaných) událostí („Nástěnka“)
  • Přehled přidělených úkolů a možnost reakce na ně (např. v rámci nápravných opatření)

Reference

Nemocnice Pardubického kraje, a.s.

PDF

Rehabilitační ústav Brandýs nad Orlicí, p.o.

PDF
SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Dlažánky 305
769 01 Holešov
Česká republika